Trendwatcher.nl © 2018 Sprekersbureau Quality Bookings | All rights reserved.

Over Deborah Nas

Trends

Trends & Innovaties

Ontwikkelingen als digitalisering, artificial intelligence, internet of things, robotica en nieuwe productietechnieken zoals 3D printen gaan ons werk en leven voorgoed veranderen.
We staan aan de vooravond van een tijdperk vol baanbrekende ontdekkingen. Dit biedt nieuwe kansen voor bedrijven en organisaties, maar hoe deze tijdig te signaleren én te benutten? Professor, ondernemer en trendwatcher Deborah Nas geeft in haar lezing De technologietrends van het heden en de toekomst het antwoord op deze en andere prangende vragen. U kunt deze spreker nu inhuren via Quality Bookings voor een enerverende presentatie op maat. Als professor, ondernemer én trendwatcher staat deze spreker bekend als vernieuwer in hart en nieren. Ze acteert op het snijvlak van psychologie, technologie en business. Ze geeft het publiek tijdens haar inspirerende presentaties verhelderende inzichten in een wereld waarin technologische vernieuwing markten volledig op hun kop zet. Waarom laten tal van startups traditionele bedrijven ver achter zich? Uw publiek krijgt het verrassende antwoord in een lezing die grote kansen voor innovatie openbaart.
Deborah Nas studeerde Industrieel Ontwerpen in Delft, waarna ze bij Philips en KPN innovatieprojecten opzette in binnen- en buitenland. Al meer dan 15 jaar helpt ze organisaties zoals Philips, Heineken, Unilever, LeasePlan, Ziggo, het Nederlands Forensisch Instituut en gemeentes met vernieuwing. Ze specialiseert zich in het bepalen van nieuwe groeirichtingen, het verzinnen van nieuwe producten en diensten en het transformeren van organisaties. Als bestuurder van Cre8, een sociale onderneming in design en ‘urban manufacturing’, experimenteert ze met nieuwe businessmodellen voor een betere wereld.
Sinds enkele jaren is deze veelgevraagde spreker deeltijdprofessor ‘Strategic design for technology-based innovation’ bij Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft. Hier houdt zij zich bezig met strategische vraagstukken omtrent nieuwe technologieën. Denk aan vragen als: In welke markten zal een specifieke nieuwe technologie het eerst worden toegepast? Hoe verandert het bestaande businessmodellen? Welke nieuwe producten en diensten maakt het mogelijk? Hoe ziet de roadmap eruit? Welke latente behoeften kunnen worden geadresseerd? Het boeken van deze bekende specialist in trends en ontwikkelingen verzekert u van een lezing die eindeloos blijft boeien.
Work

Mijn expertises
en lezingen

mobiliteit-website
onderwijs-website
gezondhei-website
innoveren-website
landbouw-website
bouw---website
retail-website
finance-website

The Facts

9
Klanttevredenheid
2500
Publiek
120
Lezingen